Dvor Trakošćan predstavio je u Kući arhitekture Oris u Zagrebu  svoj novi vizualni identitet. Novi vizualni identitet Dvora Trakošćan je zabavan, edukativan, interaktivan i zmajičanstven!

Dvor Trakošćan predstavio novi vizualni identitet
Dvor Trakošćan predstavio novi vizualni identitet

Predstavlja destinaciju koja se fokusira na dizajn cjelovitog doživljaja. Znak je inspiriran principom skrivene simbolike i legendom o zmaju i vitezovima Drachenstein koji su nekoć gospodarili ovim krajevima. Četiri geometrijska elementa koja čine znak predstavljaju najvažnije simbole Dvora Trakošćan: jedinstvenu simbiozu kulture i prirode u formi kruga, koji simbolizira jezero, šumu i kružnu šetnju oko dvorca. Silueta kule prikazuje dvorac, a ujedno je i referenca i odavanje počasti starom logotipu. Skrivena slova ‘d’ (pozitiv) i ’t’ (negativ) inicijali su Dvora Trakošćan, dok je lik zmaja prikazan u maksimalno pojednostavljenoj formi s elementima krila koja čine i rog te glavom zmaja s tijelom. Zmaj i dvorac su ovdje nerazdvojni. Vizualni identitet poštuje autentičnost i baštinu Dvora Trakošćan, te na suvremen način interpretira i povezuje sadašnjost i prošlost stvarajući povezanost s današnjom publikom na humorističan, topao i prijateljski način. Novi je vizualni identitet izradio Studio Rašić+Vrabec (Facebook, Instagram) jedan je od najnagrađivanijih domaćih studija za dizajn izložbi i muzeja. Specifičnost studija R+V je stvaranje doživljaja u prostoru (experience design), a osnivači studija Vedrana Vrabec i Marko Rašić dizajneri su s preko 20 godina iskustva. Realizirali su razne kulturne i komercijalne projekte za koje osvajaju važne strukovne međunarodne i domaće dizajnerske nagrade i priznanja.

PR