Na nedavno održanim Danima komunikacija u Rovinju dodijeljene su nagrade hrvatske komunikacijske industrije.
Među više od 160 prijavljenih projekata ove godine, dodijeljene su statue IdejeX za najkreativnija komunikacijska ostvarenja, a Turistička zajednica grada Zagreba (TZGZ) osvojila je čak dvije nagrade. Tako je u kategoriji Best Branding projekt „Gospoda Golubovi“ (Zagreb Classic) osvojio brončanu nagradu, dok je u kategoriji Rebranding projekt „Živa sjećanja“ (Smotra folklora) također osvojio brončanunagradu. Oba projekta radio je nezavisni dizajnerski studio kuna zlatica u suradnji s TZGZ.
Direktorica TZGZ, Martina Bienenfeld je izjavila: „Naša dva nagrađena projekta, „Gospoda Golubovi“ i „Živa sjećanja“, predstavljaju rezultat predanog rada i strateškog pristupa Turističke zajednice grada Zagreba u promociji našeg grada. Ponosni smo što su ti projekti prepoznati kao vrhunska ostvarenja na području komunikacijske industrije. Ova priznanja potvrđuju našu posvećenost inovacijama i kreativnosti u promociji Zagreba kao istaknute turističke destinacije. Zahvaljujemdizajnerskom studiju kuna zlatica na njihovom izuzetnom doprinosu u realizaciji ovih projekata.
Također, istaknula bih kako je od početka godine do sada u Zagrebu ostvareno više od pola milijuna noćenja, točnije njih 536.861, što predstavlja porast od 7 posto, a dolazaka je čak 11 posto više, odnosno 258.868. Ovi rezultati, kao i sjajne reakcije na nedavno pokrenutu kampanju i stranicu „Ljubimci Zagreba“ pružaju optimizam za budući period te nastavak pozitivnih turističkih rezultata. Zahvaljujem ovim putem svima koji su poslali fotografije svojih ljubimaca te pozivam sve ostale da nam se jave i tako obogate naše stranice.”
Ana Kunej i Zlatka Salopek Radić, osnivačicedizajnerskog studija kuna zlatica izjavile su: „Veselinas naša suradnja s TZGZ koja nam je pružila priliku da se istaknemo kreativnim rješenjima i inovativnim pristupom u promociji Zagreba kao turističke destinacije. Ova priznanja su potvrda našeg timskog rada i posvećenosti u postizanju izvrsnosti u komunikacijskoj industriji. Zahvaljujemo TZGZ na povjerenju i suradnji te se nadamo nastavku uspješne suradnje u budućnosti.“
Ističemo, ovo je treća godina za redom kako TZGZ sa svojim partnerima osvaja vrijedna priznanja na Danima komunikacija. U 2022. godini, projekt Artupunktura čiji je vizualni identitet izrađen u suradnji s agencijom Šanavala osvojio je dvije srebrne nagrade, a u 2023. godini dvije brončane nagrade.
(PR)