27/28.11.2025 (četvrtak/petak) i 29/30.11.2025 (subota/nedjelja), Hotel Esplanade Zagreb, Hrvatska
Festival će biti otvoren 27. 11.2025 (četvrtak) u 11 sati.
Radno vrijeme festivala za sve dane je od 11 do 18 sati.
Cijena ulaznice na dane festivala je 40€ po danu, a u pretplati 30€ po danu.
Međunarodni festival Zagreb VINOcom slavi 18 godina (usput: da nije bilo covida sad bi se manifestacija mogla podičiti s puna dva desetljeća!!) uspješne organizacije i sjajne promocije finog vina i fine hrane, te time da je izlaganje na njemu ne samo odlična promidžba, nego je već i stvar prestiža.
Festival Zagreb VINOcom se – opet naglašavam: logično – tradicijski održava u glasovitom hotelu Esplanade, a smisao i cilj festivala su što zadovoljniji izlagači i što zadovoljniji posjetitelji.
Festival je, da naglasim još jednom, u cijelosti posvećen kulturi stola, kao nezaobilaznom dijelu gospodarstva i hrvatske turističke ponude. Budući da se priredba održava uoči božićnih i novogodišnjih blagdana, ona je i dobar uvid za poslovne ljude i građane o mogućnostima u mjesecu darivanja.
Na festivalu će se prezentirati i degustirati vina, sljubljivati vino i hrana, održavati suvremeno koncipirane eno-gastro edukacije za poslovne ljude, trgovce, sommelijere, ugostitelje, ljude iz javnog života, novinare i sve druge ljubitelje i potrošače vina i hrane. Ponosan sam na to što je festival postao poznat po kvaliteti posjetitelja.
Kao organizatori nadamo se da će se među posjetiteljima naći mnogi kupci Vaših proizvoda, smatram da je ovo predbožićno i prednovogodišnje događanje u Esplanadi lijepa prigoda da ih još bolje upoznate i da ostvarite s njima dugoročne kontakte. Ponavljam: kako se radi o posjetiocima koji su konzumenti vrhunskih delicija, nudi Vam se prilika da upoznate nove kvalitetne kupce Vaših proizvoda, te povećate plasman.
Festival će okupiti proizvođače, trgovce vezane prvenstveno uz vino, a onda i uz pršut, sir, ulja, kulen, slatke delicije i razne druge proizvode iz Europske unije i zemalja našeg okruženja, a ostali dijelovi svijeta bit će zastupljeni putem uvoznika.
Najavom putem medija: pisanih, radio, TV, interneta, oglasa, plakata, posebnim programima promocije vina i kulinarskim radionicama očekuje se velik odaziv građana Grada Zagreba, cijele Hrvatske i okolnih zemalja, javnih osoba i djelatnika, poslovnih ljudi, ugostitelja i turističkih djelatnika, novinara i drugih poklonika vina i jela.
Ponosan sam što je i ove godine pokroviteljstvo nad festivalom prihvatio predsjednik Republike Hrvatske Zoran Milanović, koji je mene kao osnivača i direktora festivala Zagreb VINOcom i mojega sina Filipa kao čelnika za promidžbu nedavno vrlo lijepo primio u svom predsjedničkom uredu i zadržao na jednosatnom srdačnom razgovoru.
Prof. Ivan Dropuljić, direktor




